понеділок, 22 серпня 2016 р.

Це моя земля, це моя Україна

  24 серпня Україна відзначає 25-річчя Незалежності. З нагоди цієї події 21 сепрня у с.Бужок відбулось свято "Це моя земля, це моя Україна", яке організувала зав. Народним домом Дика М.П.
   Розпочалося свято флеш мобом "Україна - це Я". Опісля діти читали вірші, Своїми піснями радували Чуприк Ліля, Оріховська Андріана, Руда Софія, Верблянська Христина, жіночий колектив "Бужаночка" під керівництвом Сернюка М. та гості із с.Черемошня колекти "Фірмани". Не залишила байдужими глядачів постановка на сучасний лад  уривку із твору "Кайдашева сім'я". На завершення Сернюк М. розповів гумореску.
      До організації свята долучилась Бужківська ЗОШ та бібліотека. Бібліотекар Алексевич Н.С. та зав Бужківської ЗОШ провели для дітей конкурс - малюнок на асфальті "Я люблю Україну". За найкращі роботи маленькі художники отримали книжечки. Для всіх бажаючих також провели майстер клас по виготовленні Підкови-оберіг.
      Всі, хто взяв участь у святкуваннях, мали змогу почастувати святковим кулішем.

















  

Немає коментарів:

Дописати коментар